onsdag 10 mars 2010

Tjejmys

Jag och lillan myser till det med en riktig tjejkväll ikväll då pappan i huset är iväg med jobbet på trevligheter. Vi startade eftermiddagen med att hoppa i våra matchande myskläder, och så åt vi god mat (Moa fick stroganoff från 1 år, SLURP sa det!) och lyxat med god dessert! Nu har vi precis badat, tvättat håret och badat i oljan vi haft sedan lillan var nyfödd. Den doftar såå gott och ger mig sådana otroliga flashbacks från den allra första tiden tillsammans med henne. Nu har vi släckt ner här hemma, tänt massa ljus och leker med burklock - rackarns kul ;) Strax ska vi värma lite välling, läsa saga och sedan se på 'Halv åtta hos mig'. Då får mamman i huset lyxa till det med chips och hallonsoda, och förhoppningsvis vill lillhjärtat sova då.


Nu ska det bytas blöja känner jag...

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt och oj så gott med chips...ge mig? =)

    SvaraRadera
  2. hampus älskar också 1 årsmaten även den från 15 mån :)

    hoppas ni får en mysig kväll!

    SvaraRadera