onsdag 10 mars 2010

Onsdag

Det ser ut att bli ännu en solig dag, underbart! All snö som legat på vår balkong (HUR mycket som helst!) har smält undan så man ser nu både möblerna och trallen där ute ;) Känns skönt att veta att vi går mot ljusare och varmare tider, men nu hoppas jag ju på att snön inte tänker komma tillbaka!
Just nu sitter lillan och jag vid köksbordet och äter frukost. Vi är två trötta tjejer här hemma idag då det blivit avbruten sömn i natt. Lillan har drömt läskigt, och jag har alltid så himla svårt att somna om. Vi som ska på mammaträff idag! Jaja, vi får gå dit en stund i alla fall :) Hoppas bara på att Moa har tänkt sova nap innan vi går...

2 kommentarer:

  1. Ja jag vetinte vad han fått för sig. Från att aldrig vända sig på skötbordet till att det nu är en kamp på liv och död i princip. Skitunge, haha. En hel del djupa andetag har det nog blivit under den här tiden och fler blir det ;)
    Kul att ni kommer i alla fall fast en sisådär natt./Jacqueline

    SvaraRadera
  2. Ska bli kul att ses idag, var ju jätte länge sedan sist! Nästan abstinens har jag efter er haha :D Kram

    SvaraRadera