onsdag 10 mars 2010

Lista..

Hittade denna lista inne hos Tuzzan, perfekt tidsfördriv när lillan sover ;)

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
En hemnyckel, en cykelnyckel, en annan hemnyckel, postlådenyckeln, och ett par till tror jag..


Vilken svordom använder du mest?
Fan, tror jag är mest förekommande. Eller kanske helvette.


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Det beror väl på..


Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, absolut. Ibland är jag ruskigt lat, men det tillåter jag mig att vara. Jag kan inte vara 100% jämt.


Äger du en bandtröja?
Yes, Rolling Stones.

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Jag avskyr karuseller, så att gå med mig på ett nöjesfält är inte så trevligt ;) Jag åker dock gärna Eldorado och Stockarna på Liseberg.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, och det gör jag än :)


Hur många syskon har du?

Två äldre bröder.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Har åtta tatueringar och vill ha fler. Dock inga piercings.

Vad har du för väder just nu?
SOL, nollgradigt, klarblå himmel, smältande snö..


Vilken är din favoritfrukt?
Här måste jag apa efter Tuzzan och svara fruktsallad gjord på banan, apelsin, kiwi, jordgubbar, melon och så lite grädde ovanpå ;)


Hur valde dina föräldrar ditt namn?
De hade först planerat att jag skulle heta Ida.. men när jag väl kom ut såg jag tydligen ut som en Malin, så så fick det bli! Vet att pappa var den som ABSOLUT tyckte Malin!

Gillar du senap?
Ja!

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Oj, svårt. Jag har ingen aning..


Nu utmanar jag er alla som orkat läsa detta! ;) Skriv en kommentar här när ni svarat på listan så kikar jag in där och läser sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar