tisdag 9 mars 2010

God morgon soliga tisdag!

I natt blev det inte många timmars sömn för min del. Hela lilla familjen sov gott, förutom jag. Vet inte varför, men ibland har man sådana nätter. Tror jag somnade runt kl o4, och lillan vaknade kl o8..

Idag ska vi träffa A's jobbarkompis och hans tjej som fick en liten son för två veckor sedan, mysigt va? ;) Ska bli kul och se vad Moa tycker, hon som är van att bara träffa sina jämnåriga kompisar!

Senare ska vi fika med lillans farmor och faster, det ska bli trevligt då det var ett tag sedan vi sågs sist! Förhoppningsvis hinner vi gå ett varv på Tuna Park också, så jag får kika i affärer. Har presentkort på både H&M och Gina Tricot så det skulle vara kul att hitta något fint!

Nu ska vi äta frukost här.. lillan försöker gå lös på tangentbordet men blir förbannad då hon inte får! Jag tror minsann att vi fått en bestämd liten dam!

(Btw! Det känns VÄLDIGT ovant med blogspot. Men jag har registrerat samma adress hos blogg.se, så om det är så att det börjar fungera bra där igen så flyttar jag kanske på nytt. Haha, omständigt!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar