tisdag 9 mars 2010

Bebisgos och fika

Idag har vi varit och träffat lille H som är två veckor gammal! Stolta föräldrar är älsklin's jobbarkompis P och hans tjej I. Lille H sov hela stunden vi var där, och vi förundrades över att Moa varit så liten! Hon är verkligen ingen liten bebis längre.


Klappa fint på lillen.




Bebisgos!


Efter att vi fikat hemma hos dem åkte vi vidare till Tuna Park där vi mötte Moas farmor och faster en snabbis. Moa fick jättefina saker, ska fota och visa er lite senare. Jag var inom H&M och köpte två tröjor och en pyjamas till Moa, ska visa sen..

Nu ska lillan få välling och jag ska äta middagsrester - tacos! Sedan ska vi titta på Halv Åtta Hos Mig, kanske det mysigaste program som visas just nu!

1 kommentar:

  1. Vad fin nya bloggen är:)
    Nu har jag ändrat, så jag följer den här istället för den gamla:)

    SvaraRadera